System obsługi klienta ESOK PALATYN dla Wodnego Parku
Informacje o projekcie
Tytuł projektu | Lokalizacja | Status | Wartość projektu | Data oddania | Kategoria projektu |
---|---|---|---|---|---|
System obsługi klienta ESOK PALATYN dla Wodnego Parku | Warszawa | Zamknięty | 1 600 000 PLN | Systemy obsługi klienta ESOK |
Zakres usług
Informatyka i automatyka.Opis projektu
W połowie czerwca zakończyliśmy realizację I etapu prac wdrożeniowych systemu obsługi klienta ESOK PALATYN w największym obiekcie basenowym w Warszawie - Wodnym Parku "Warszawianka" przy ul. Merliniego. W ramach prac związanych z kompletnym remontem stref szatniowych i kas dostarczyliśmy kompletny system obsługi ESOK PALATYN pracujący na 12 stanowiskach kasowych i administracyjnych, ponad 1000 szafek HPL szatniowych, depozytowych i na obuwie, bateryjne zamki szafkowe RFID, zespół bramek mechanicznych oraz czytniki. Obsługujemy intensywny ruch klientów w strefach basenowej oraz odnowy biologicznej (sauny, masaże, solaria).